סוכך מסך למרפסת

ההגנה המושלמת מפני תנאי מזג האוויר השונים בכל עונות השנה

יצא לכם פעם לשבת במרפסת שלכם ולחשוב שהייתם מאוד שמחים אם היה לכם סוכך שיוכל להגן עליכם? משהו שיוכל להוות פתרון נפלא לא רק מפני השמש, אלא גם מפני הרוח או מפני הגשם? מה שבאמת מטריד אתכם כשאתם יושבים במרפסת שלכם אלה דווקא המבטים של השכנים?

כך או כך, כדאי שתדעו: יש פתרון כזה, והוא זמין עבורכם יותר ממה שאתם חושבים. הפתרון הזה, היום אנחנו רואים בהרבה מאוד מקרים ומקומות, הוא סוכך מסך למרפסת. מבחינת המבנה שלו הוא מאוד דומה לווילון גלילה, רק הוא עמיד פי כמה. לכן זה לא משנה מפני מה אתם רוצים להסתתר.

זה גם לא חשוב אם תרצו להסתתר בכל ימות השנה או רק בזמנים מסוימים. מה שבטוח זה שעם סוכך מסך שיותקן אצלכם במרפסת, הדברים ייראו אחרת לגמרי. עדיין לא ברור לכם מה הקשר בין הסוכך הזה ובין הארוחות המשפחתיות שלכם במרפסת? פשוט מאוד: עם סוכך כזה תוכלו ליהנות מהמרפסת שלכם בכל ימות השנה. אפילו בימים חמים או גשומים במיוחד, הסוכך יגן עליכם. זה אומר שלא משנה מה תבשלו או את מי תזמינו, כי המרפסת תמיד תהיה המקום המושלם לאירוח בביתכם.

היתרונות הרבים של סוכך מסך למרפסת

אומנם יצא לכם לשמוע על אנשים שכבר התקינו סוכך מסך למרפסת אבל בפועל, אין לכם מושג על מה מדובר? מעבר לעובדה שהסוכך הזה מזכיר וילון גלילה, יש עוד כמה דברים שכדאי לכם לדעת בנושא. למשל, סוכך כזה הינו סוכך אנכי וזה, למעשה, מה שהופך אותו למושלם גם בחללים סגורים. למשל, אם מדובר על מרפסת שמעליה יש עוד מרפסת בנויה, סוכך מסך הוא הפתרון הנכון. מעבר לכל אלה, אי אפשר לדבר על הסוכך הזה ולא להזכיר את קלות ההתקנה. בסך הכול הסוככים האלה מורכבים:

  • מצינור גלילה
  • בד שמותאם ללקוח
  • מסילות שעליהן מקבעים את הבד
  • משקולות לאיזון

כתוצאה מהמבנה שלו, הסוכך הזה למעשה מכפה את הפתחים של המבנה, כפי שקורה במרפסת שנמצאת מתחת למרפסת אחרת. מדובר על תופעה מאוד נפוצה ולכן ברור מדוע סוככים כאלה זוכים להצלחה רבה. מעבר לכל אלה, אתם תראו שגם ניתן, כמובן, להחליט האם רוצים לסגור או לפתוח אותו. סוכך מסך למרפסת אינו קבוע ולכן הוא מאפשר לנו אפשרות בחירה בכל רגע נתון בהתאם לתנאים המשתנים.

סוככי מסך למרפסות – מה עוד כדאי לדעת בנושא?

עוד סיבה נהדרת שבגללה סוכך מסך למרפסת זוכה להצלחה, זו העובדה שלא צריך שום אישור כדי לבנות אותו. מצד אחד, הוא באמת יכול לחסוך ולסגור את החלל שבו מתקינים אותו מכל הכיוונים. מצד שני, הוא לא דורש אישורים מיוחדים ולכן הוא פשוט ויעיל.

בנוסף, כמובן שבמקרה של סוככי מסך שמתאימים למרפסות, אנחנו רואים שיש אפשרות בחירה נרחבת. אתם יכולים לבחור, למשל, בין איטום מלא ובין מסך עם איטום חלקי, והכול בהתאם למקום שבו תרצו להתקין אותו. בניגוד להרבה פתרונות הצללה אחרים שבהם תוכלו לבחור, במקרה של סוכך מסך למרפסת מדובר לא רק על הגנה מפני השמש.

כאן ההגנה היא גם מפני הגשם, מה שהופך את הפתרון הזה לעוד יותר טוב למרפסות. אם חשבתם לרגע שאתם חייבים לבצע את פעולת הסגירה שלו באופן ידני, דעו שזה לא מדויק. יש היום אפשרות להתקין גם סוככי מסך למרפסות שעובדים בצורה חשמלית. אין משהו נוח מזה, אך מצד שני, יש לקחת בחשבון את העובדה שלא פעם זה גם יכול להעלות את המחיר. ניתן לבחור בין סוגי בדים שונים לסוככים, כך שברור מדוע עליכם לקבל לא מעט החלטות לפני הזמנת הסוכך שלכם.

מאיפה באמת כדאי להזמין סוכך מסך?

מחפשים סוכך מסך למרפסת? רוצים לשבת בנוחות במרפסת שלכם בכל שעות היממה ולדעת שלא משנה מה יקרה, כי תמיד תהיו מוגנים? לא רוצים בכלל לחשוש האם השכנים רואים אתכם? אם כך, ברור מדוע סוככי מסך שמתאימים למרפסות יכולים להוות פתרון נהדר גם עבורכם.

מה שכן, האיכות כאן חשובה. אתם לא באמת רוצים להתפשר ובוודאי שלא תרצו להתקין סוכך שלא יתאים לכם. לכן כדאי שתפנו עוד היום אל חברה מובילה בתחום ותפקידו בידיה את המשימה. חברה כזאת היא חברת סאנרייז סוככים, אז למה שלא תפנו אליה עוד היום? החברה, שמגיע עם 30 שנות ניסיון וזמינה עבורכם במספר: 0505310920, תיתן לכם את הטוב ביותר.

ראשית, לא כל לקוחות החברה יודעים מה דרוש להם, כך שהשירות כולל ייעוץ מקצועי. שנית, השירות הינו אדיב ויעיל במיוחד. לכן, אם חששתם לרגע שיעבור זמן רב עד שהמרפסת שלכם תהיה מוגנת, דעו שזה לא מדויק. אנשי המקצוע של חברת סאנרייז סוככים יגיעו אליכם הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים וילוו אתכם לכל אורך הדרך. התקשרו עוד היום לקבלת הצעת מחיר נוחה ומשתלמת במיוחד.

סוכך מסך למרפסת

חייגו עכשיו