פתרונות הצללה

כיצד נוכל להתגונן מפני השמש הישירה במרפסת או בגינה?

למרות שעבדתם מאוד קשה כדי לקנות בית עם גינה, בסוף אתם לא יוצאים החוצה? אתם לא באמת יושבים לכם במרפסת ונהנים מארוחות משפחתיות? היה לכם לחלום לעשות ברביקיו בכל שבת עם החברים הכי טובים, אבל חם לכם מידי? אתם לא לבד.

האמת היא, שזה קורה לרבים מאתנו בישראל. הסיבה לכך ברורה, כי אחרי הכול, ועם כל הכבוד למזגנים של כולנו, אנחנו חיים במדבר. חם כאן כמעט בכל ימות השנה, ולמרות שיש אנשים שאוהבים את השמש, היא גם ישירה מידי פעמים רבות. זה מה שמוביל משפחות רבות למצב שבו, בלי לשים לב, הגינה הופכת להיות פחות ופחות שימושית.

זה קורה גם, כמובן, במרפסות מסוימות. פתאום אנחנו שמים לב, יום בהיר אחד, שהחלק החיצוני של הבית לא שימושי ונראה יותר כמו מחסן. זה מתחיל מחפץ אחד פחות שימושי שאנחנו מניחים שם ועד מהרה החלק החיצוני של הבית נראה כמו בוידעם. אתם שמים לב שזו גם המגמה אצלכם בבית? רוצים לעשות משהו בנידון? זה הרגע לעצור ולקבל החלטה.

כדאי שתדעו שאתם לא היחידים שסובלים מהמצב הזה, ומשמעות הדברים היא שתוכלו למצוא פתרונות הצללה רבים ומגוונים. פתרונות שונים של הצללה יוכלו לעזור לכם בדיוק בנקודה הזאת: להפוך את הגינה למקום שנעים לשבת בו בכל ימות השנה.

הפתרונות הכי טובים שיש להצללה בגינה

בבואנו לצלול קצת יותר לעומק בנושא של פתרונות הצללה, אנחנו רואים שהשמיים הם הגבול. אתם יכולים לבחור, למשל, בין פתרונות מגוונים כמו:

  • שמשייה בגודל כזה או אחר
  • מרקיזה
  • סוכך
  • פרגולה

לכן נשאלת השאלה הטבעית: מה יתאים לכם יותר? צאו מנקודת הנחה שזה מאוד תלוי במקום שבו אתם רוצים ליצור צל. למשל, אם מדובר לא על גינה ביתית אלא בכלל על חלון ראווה בחנות, הרי שמרקיזה תהווה פתרון נפלא. לעומת זאת, אם מדובר על המרפסת שלכם בדירה, יכול להיות שסוכך, ידני או חשמלי, יהיה לכם נוח.

במקרים אחרים שבהם נרצה ליצול שטח גדול מוצל, כמו בגינה, הרי שפרגולה היא אופציה ששווה לקחת בחשבון. מה שבטוח זה שכאשר רוצים לבחור את אחד מאותם פתרונות הצללה, יש לבדוק היטב במה אתם משקיעים. ממש כפי שתוכלו לראות לגבי כל תחום אחר, גם כאן אנחנו רואים מוצרים איכותיים יותר מאחרים. אם, בסופו של דבר, המטרה שלכם היא למצוא פתרון הצללה שיחזיק מעמד לשנים – אל תתפשרו על האיכות.

למה פתרונות הצללה שווים את ההשקעה שלכם?

כפי שניתן להתרשם, בבחירת פתרונות הצללה צריך להשקיע לא מעט. תחילה יש לבחור את הפתרון הנכון, ובהמשך יש לשים לב לפרטים שונים. למשל, במידה ואתם בוחרים פתרון הצללה כמו פרגולה, עליכם להחליט האם תעדיפו אותה מעץ או מאלומיניום.

אם תרצו להתקין מרקיזה לחלון הראווה בעסק, יהיה עליכם לבחור בין צבעים שונים של בד, גודל ועיצוב. לכן בהחלט ניתן לומר שמדובר כאן על השקעה משמעותית ביותר. יחד עם זאת, מדובר גם על השקעה משתלמת, כי פתרונות שונים של הצללה עושים את ההבדל.

אתם לא תאמינו עד כמה, עם פתרון הצללה נכון, הגינה שלכם תיראה. בבת אחת תצאו אליה יותר, תשבו בה לארוחות מפנקות ותשקיעו בכל הפרטים שבה. הגינה לא תיראה יותר כמו שטח עזוב ולכן ברור מדוע זו השקעה משתלמת ביותר. בנוסף, אם אתם רוצים להבטיח שגם תוכלו לארח את קרובי המשפחה שלכם, כמו שתמיד רציתם, לברביקיו – אתם חייבים פתרון הצללה.

הדרך הנכונה ביותר לעשות זאת היא לבחור את הפתרון המושלם אך לא להתקין אותו לבד. על מנת שסוכך, פרגולה או מרקיזה יחזיקו מעמד לאורך שנים יש לפנות אל המומחים. בצורה כזאת, כשאנשי המקצוע הכי טובים שיש יוכלו להתקין עבורכם את פתרון ההצללה – תוכלו לשבת מתחתיו בנחת. תוכלו להיות בטוחים שהוא יחזיק מעמד ויהיה ביטוחי ביותר, אז למה אתם מחכים?

הכירו את פתרונות ההצללה של הטובים ביותר בתחום

כפי שראינו, כאשר אנחנו מחפשים פתרון טוב של הצללה אנחנו גם מחפשים שקט נפשי. נרצה לדעת שהפרגולות, או הסוכך, יחזיקו מעמד גם בתנאי מזג אוויר קשים. במילים אחרות, הדבר האחרון שנהיה מוכנים לו, זה שעם הרוח הראשונה הפרגולה תיהרס.

זה נשמע לכם מוכר ואתם תוהים מה ניתן לעשות בנידון? חשוב שתדעו: עליכם פשוט לפנות אל הטובים ביותר בתחום. לכן כדאי שתכירו את חברת סאנרייז סוככים. זו חברה מקצועית ביותר, בעלת 30 שנות וותק בתחום ואינספור לקוחות מרוצים.

ברור לכם לבד באיזה פתרון הצללה אתם בוחרים? או שאולי אתם זקוקים לעזרה כבר בשלב הבחירה? בחברת סאנרייז סוככים מחכה לכם הפתרון. לא רק שתמצאו כאן מגוון רחב של פתרונות הצללה, אלא גם תקבלו שירות וליווי לכל אורך הדרך. כל הסוככים של החברה הינם בעלי תו תקן TUV בינלאומי, כך שברור מדוע זו בחירה נכונה. לפרטים נוספים והזמנות חייגו: 0505310920 ותראו שלא תתחרטו על כך בהמשך.

פתרונות הצללה

חייגו עכשיו